Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Η KIM KARDASHIAN ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΑΙ ΤΗΝ ΤΣΟΝΤΑ ΤΗΣ


Έξω από τα δόντια μίλησε η γνωστή τηλεπερσόνα για την πορνοταινία που κυκλοφόρησε πριν από κάποια χρόνια!
Μπορεί να έτρεξε την εταιρία παραγωγής στα δικαστήρια, μπορεί να μήνυσε τον πρώην φίλο και συμπρωταγωνιστή της Ray J, η Kim Kardashian όμως σήμερα, δηλώνει έτοιμη να αναλάβει τις ευθύνες των επιλογών της!
Η διάσημη τηλεπερσόνα, που πλούτισε κατά πολλά εκατομμύρια δολάρια μετά την κυκλοφορία της πορνοταινίας στην οποία εμφανιζόταν σε σεξουαλικές περιπτύξεις με τον τότε σύντροφό της, βρέθηκε καλεσμένη σην εκπομπή τηςOprah Winfrey και παραδέχθηκε πως αυτή η ταινία την έκανε τελικά αναγνωρίσιμη και την έβαλε στον κόσμο της showbiz.

“Μπορεί να μην ήθελα τότε να το παραδεχτώ, όμως σήμερα ξέρω πολύ καλά πως αυτή η ταινία με έκανε διάσημη και μου άνοιξε τις πόρτες στην αμερικανική τηλεόραση. Δεν ήταν μια από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου, γιατί ποτέ δεν ήθελα να πληγώσω την οικογένεια και τους αγαπημένους μου ανθρώπους, ήταν όμως η αρχή μιας πορείας που μέχρι σήμερα έχει εξελιχθεί πολύ καλά για μένα. Σίγουρα δε νιώθω περήφανη, αλλά ξέρω πως πρέπει να ζήσω με τις επιλογές μου και αυτό αφορά και το γάμο μου με τον Kris (Humphries), ο οποίος τέλειωσε γρήγορα αν και πήρε πολλή δημοσιότητα” είπε η τηλεπερσόνα, η οποία έδειξε άνετη με τα αμαρτήματα του παρελθόντος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .