Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

«Πρέπει να σέβεστε την απόφαση του λαού για τη Χρυσή Αυγή»


«Πρέπει να σέβεστε την απόφαση του λαού για τη Χρυσή Αυγή»


Νότης Σφακιανάκης: Η δράση της είναι μια χαρά, εγώ τα έλεγα εδώ και χρόνια

«Η απόφαση είναι του λαού και πρέπει να τη σέβεστε», είπε ο Νότης Σφακιανάκης στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Τατιάνα Στεφανίδου σε ερώτησή της για το πώς βλέπει την Χρυσή Αυγή.

Ο τραγουδιστής μίλησε και για το μεταναστευτικό, λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Εδώ και πολλά χρόνια φωνάζω ότι το πρόβλημα που θα υπάρξει στην Ελλάδα, θα προέρχεται από ανθρώπους που ήρθαν λαθραία στην Ελλάδα με τέτοιο τρόπο, με τέτοια συχνότητα που κάποια στιγμή θα είμαστε μειονότητα. Είναι πάρα πολύ απλό. Κι αυτή τη στιγμή πηγαίνεις στα φανάρια, ας πούμε. Εσένα, δεν σε προσβάλλει αυτή η αισθητική; Να είσαι στο φανάρι και να σου πέφτουνε δέκα νοματαίοι από τριγύρω; Άνθρωποι μεν από την άλλη με βιάζεις άνθρωπέ μου. Κι αυτός που σε βιάζει, δεν έχει χρώμα, δεν έχει εθνικότητα. Τι με νοιάζει; Με βίασες… Αυτό μετράει.

Μου βιάζεις λοιπόν την πατρίδα μου, μπαίνεις μέσα στα σύνορά μου νταηλίκι. Γιατί το έχουν στήσει έτσι ώστε να γίνεται αυτό το αλισβερίσι με τους λαούς, να αναμειχθούν για να μην υπάρχουν αντιστάσεις. Ήρθες λοιπόν στο φανάρι και μου πουλάς διάφορα, μου σκουπίζεις το παράθυρο χωρίς να το θέλω. Δεν σου χαλάει την αισθητική αυτό το πράμα; Να βλέπεις ανθρώπους επαίτες;

Έφυγαν οι τσιγγάνοι που ήταν τα παλαιότερα χρόνια και τώρα είναι όλοι οι υπόλοιποι λαοί. Δεν σε προσβάλλει; Εμένα με προσβάλλει. Δεν μπορώ να ζω στη χώρα δηλαδή του Σωκράτη, του Ομήρου, του Πλάτωνα και να υπάρχει αυτή η κατάσταση. Είναι ντροπή», τόνισε.

Η Τατιάνα Στεφανίδου βέβαια ανταπάντησε ότι: «Να μην είμαστε επιλεκτικοί». Και τον ρώτησε τη γνώμη του. Έτσι, εκείνος είπε: «Οι άνθρωποι, οι οποίοι έρχονται στη χώρα και έρχονται με τον πρέποντα τρόπο, βάσει της νομοθεσίας της χώρας μας, είναι ευπρόσδεκτοι». Και σημείωσε: «Ποιες Αρχές; Η ανομία και η ατιμωρησία μας έφεραν εδώ».

Η δημοσιογράφος πάντως του είπε: «Κι εσύ έχεις μια αφοριστική διαγραφή όλων αλλά κάποιος πρέπει να κυβερνήσει. Με κάποιο τρόπο δηλαδή…».
Τι απάντησε;

Ν. Σφακιανάκης: «Έχω εγώ ανάγκη κάποιον να με κυβερνήσει; Εσείς έχετε ανάγκη κάποιος να σας κυβερνήσει».

Τ. Στεφανίδου: «Πιστεύεις στην αναρχία δηλαδή; Δεν θέλεις να σε κυβερνήσει κανένας;».

Ν. Σφακιανάκης: «Βεβαίως. Στην αναρχία με την κυριολεκτική έννοια ναι. Σ’ αυτή την αναρχία του τύπου τα σπάμε όλα, τα καίμε όλα, τα καταστρέφουμε όλα, κανείς δε σέβεται κανέναν. Δεν υπάρχουν νόμοι που έγινε από το 1974 και μετά, όχι, δεν με αντιπροσωπεύει. Και δε λαμβάνω μέρος. Διανύουμε τον τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο».

Τ. Στεφανίδου: «Αυτές οι θεωρίες συνωμοσίας που έχεις διαρκώς όμως… Είναι ένα θέμα αυτό. Πρέπει να το κοιτάξεις. Έχεις σε πάρα πολλά πράγματα δίκιο αλλά δεν κάνεις καμία αυτοκριτική ποτέ. Ούτε για τους Έλληνες ούτε για σένα. Δηλαδή, πάντα φταίνε οι άλλοι. Εμείς δηλαδή δεν έχουμε ευθύνη;».

Ν. Σφακιανάκης: «Εμείς φταίμε. Ποιος είπε για τους άλλους; Η θεωρία αυτή που υπάρχει, το γεγονός δηλαδή υπάρχει. Το ότι εμείς επιτρέψαμε να εφαρμοστεί, είναι δικό μας το λάθος. Το ότι υπάρχει ένας λαός εδώ πέρα, ο οποίος για πάρα πολλά χρόνια έδωσε δύναμη σε ανθρώπους ανάξιους».
ΠΗΓΗ:newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .