Έλλειψη αστυνόμευσης και ελέγχων, αύξηση βλαβών σε ανελκυστήρες και εγκαταστάσεις και επιβατών χωρίς εισιτήριο. Διαβάστε πώς η κρίση χτύπησε το Μετρό
Όπως αναφέρει δημοσίευμα των "Νέων", η έλλειψη αστυνόμευσης είναι εμφανής σε όλους τους σταθμούς, οι αναγγελίες για βλάβες σε ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες είναι όλο και πιο συχνές, ενώ όλο και περισσότεροι επιβάτες προτιμούν να ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο.
Οι ελεγκτές εισιτηρίων έχουν μειωθεί από 90 σε 35, ενώ σε πολλά εκδοτήρια δεν υπάρχουν υπάλληλοι και οι επιβάτες εξυπηρετούνται κυρίως από τα αυτόματα μηχανήματα.
Σε ό,τι αφορά το θέμα της αστυνόμευσης, από τη ΣΤΑΣΥ επισημαίνουν ότι έχει γίνει σύμβαση με την Ελληνική Αστυνομία για τη διάθεση 100 ειδικών φρουρών - που υποτίθεται ότι θα είναι υπεύθυνοι για τη φύλαξη όλων των σταθμών.
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 επιβλήθηκαν από τους - ελάχιστους - ελεγκτές στο Μετρό 12.000 πρόστιμα σε επιβάτες που ταξίδευαν χωρίς εισιτήριο. Το ίδιο διάστημα πέρυσι τα πρόστιμα ήταν 5.000.
Ταυτόχρονα, μέχρι στιγμής οι εισπράξεις είναι κατά 15% μειωμένες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Κίνδυνος προστίμου για ανολοκλήρωτα έργα
Το ποσό των 265 εκατομμυρίων ευρώ θα πρέπει να επιστρέψει στην ΕΕ η Ελλάδα τον Ιούνιο, λόγω του ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για την επέκταση του Μετρό στα Νότια Προάστια (Ελληνικό, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ηλιούπολη).
Τα έργα στη γραμμή, που έπρεπε να λειτουργεί από την Άνοιξη του 2010, είχαν μπλοκάρει εξαιτίας της εμπλοκής της Siemens στο θέμα της σηματοδότησης.
Τώρα, μετά τον συμβιβασμό που επιτεύχθηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας, τα έργα έχουν αρχίσει και πλέον υπάρχει "η ελπίδα ότι μπορούμε να αποφύγουμε το πρόστιμο", όπως αναφέρουν στην εφημερίδα πηγές της Αττικό Μετρό.
Σημειώνεται, ότι τα έργα έχουν αρχίσει και στο Περιστέρι, το Χαϊδάρι και την Ανθούπολη.
Οι εργασίες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2013 διαφορετικά θα πρέπει να επιστρέψουμε στην ΕΕ το ποσό των 70 εκατομμυρίων ευρώ επειδή και εδώ έχουμε πέσει έξω στα χρονοδιαγράμματα, αφού η γραμμή έπρεπε να λειτουργεί από το 2008.
Οι ελεγκτές εισιτηρίων έχουν μειωθεί από 90 σε 35, ενώ σε πολλά εκδοτήρια δεν υπάρχουν υπάλληλοι και οι επιβάτες εξυπηρετούνται κυρίως από τα αυτόματα μηχανήματα.
Σε ό,τι αφορά το θέμα της αστυνόμευσης, από τη ΣΤΑΣΥ επισημαίνουν ότι έχει γίνει σύμβαση με την Ελληνική Αστυνομία για τη διάθεση 100 ειδικών φρουρών - που υποτίθεται ότι θα είναι υπεύθυνοι για τη φύλαξη όλων των σταθμών.
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 επιβλήθηκαν από τους - ελάχιστους - ελεγκτές στο Μετρό 12.000 πρόστιμα σε επιβάτες που ταξίδευαν χωρίς εισιτήριο. Το ίδιο διάστημα πέρυσι τα πρόστιμα ήταν 5.000.
Ταυτόχρονα, μέχρι στιγμής οι εισπράξεις είναι κατά 15% μειωμένες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Κίνδυνος προστίμου για ανολοκλήρωτα έργα
Το ποσό των 265 εκατομμυρίων ευρώ θα πρέπει να επιστρέψει στην ΕΕ η Ελλάδα τον Ιούνιο, λόγω του ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για την επέκταση του Μετρό στα Νότια Προάστια (Ελληνικό, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ηλιούπολη).
Τα έργα στη γραμμή, που έπρεπε να λειτουργεί από την Άνοιξη του 2010, είχαν μπλοκάρει εξαιτίας της εμπλοκής της Siemens στο θέμα της σηματοδότησης.
Τώρα, μετά τον συμβιβασμό που επιτεύχθηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας, τα έργα έχουν αρχίσει και πλέον υπάρχει "η ελπίδα ότι μπορούμε να αποφύγουμε το πρόστιμο", όπως αναφέρουν στην εφημερίδα πηγές της Αττικό Μετρό.
Σημειώνεται, ότι τα έργα έχουν αρχίσει και στο Περιστέρι, το Χαϊδάρι και την Ανθούπολη.
Οι εργασίες πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2013 διαφορετικά θα πρέπει να επιστρέψουμε στην ΕΕ το ποσό των 70 εκατομμυρίων ευρώ επειδή και εδώ έχουμε πέσει έξω στα χρονοδιαγράμματα, αφού η γραμμή έπρεπε να λειτουργεί από το 2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .