Από την «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
Σε ευθεία απειλή εναντίον της Ελλάδας προχώρησε χθες το τουρκικό ΓΕΕΘΑ, το οποίο, εκμεταλλευόμενο την κατάρριψη του τουρκικού μαχητικού – αναγνωριστικού RF-4E από τους Σύρους, άφησε να εννοηθεί ότι…στο μέλλον θα καταρρίπτει κάθε αεροσκάφος που παραβιάζει τον εναέριο χώρο της Τουρκίας! Η απειλή αυτή μάλιστα εκτοξεύτηκε τη στιγμή που ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ, στρατηγός Μιχάλης Κωσταράκος, είχε δώσει εντολή για αιφνιδιαστική ενεργοποίηση του συστήματος αεράμυνας της χώρας μας, θέτοντας ουσιαστικά τις Ενοπλες Δυνάμεις σε συναγερμό. Η εκτίμηση ότι η Αγκυρα μπορεί να προκαλέσει ένταση στο Αιγαίο για δικούς της εσωτερικούς λόγους απασχολεί έντονα την ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.
Ειδικότερα, το τουρκικό ΓΕΕΘΑ, επιβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο όλους όσοι σημειώνουν από την αρχή της κρίσης ότι όσα συμβαίνουν στην ανατολική Μεσόγειο δεν αφορούν μόνον τις χώρες της περιοχής, αλλά και την Ελλάδα, σε ανακοίνωσή του αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να καταρρίπτει τα ξένα αεροσκάφη που εισέρχονται χωρίς άδεια στον τουρκικό εναέριο χώρο, και αναφέρει ότι τα ελληνικά μαχητικά παραβίασαν δεκάδες φορές τον τουρκικό εναέριο χώρο τον τελευταίο χρόνο!
«Ο τουρκικός εναέριος χώρος παραβιάστηκε το 2012, 114 φορές» αναφέρει στην ανακοίνωσή του το τουρκικό ΓΕΕΘΑ και συνεχίζει: «Θα έπρεπε να έχουμε καταρρίψει 114 αεροπλάνα φέτος, αν καταρρίπταμε κάθε αεροπλάνο που παραβίαζε τον εναέριο χώρο μας χωρίς προειδοποίηση. Οι περισσότερες παραβιάσεις έγιναν από ελληνικά αεροσκάφη, αλλά και ισραηλινά. Σε όλες τις περιπτώσεις όμως αντιδράσαμε εντός του πλαισίου του διεθνούς δικαίου» γράφει. «Μόνο αυτή την εβδομάδα έξι αεροσκάφη παραβίασαν τον τουρκικό εναέριο χώρο και δεν καταρρίψαμε κανένα ακόμα» καταλήγει η ανακοίνωση.
Πρόκειται για σαφή και ευθεία απειλή πρόκλησης προβοκάτσιας, αφού, ως γνωστόν, ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη δεν παραβιάζουν τον τουρκικό εναέριο χώρο, καθώς οι οδηγίες της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας είναι κάτι παραπάνω από σαφείς, για έναν πολύ απλό λόγο: Η εικόνα μεταδίδεται αυτόματα σε Βρυξέλλες και Νάπολη, οπότε κανένας δεν μπορεί να αμφιβάλλει για το τι πραγματικά έχει γίνει. Οσο για τις τουρκικές παραβιάσεις, κατά το ΝΑΤΟ αυτές δεν υφίστανται, αφού γίνονται μεταξύ του εύρους των έξι και 10 ναυτικών μιλίων· μια περιοχή που δεν αναγνωρίζεται από τις ΗΠΑ και συνακόλουθα και από το ΝΑΤΟ ως εθνικός εναέριος χώρος.
Εν τω μεταξύ, τρία 24ωρα μετά το σοβαρό επεισόδιο με την κατάρριψη του τουρκικού RF-4 στα παράλια της Συρίας, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ χθες έδωσε εντολή για αιφνιδιαστική ενεργοποίηση του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Στις 09.30 δόθηκε εντολή του αρχηγού ΓΕΕΘΑ για ενεργοποίηση του συνόλου του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Σκοπός της προγραμματισμένης εκπαιδευτικής άσκησης, η οποία είναι εγκεκριμένη από τον υπουργό Εθνικής Αμυνας, ήταν η περαιτέρω βελτίωση των χρόνων αντίδρασης του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Συμμετείχε το σύνολο των σταθμών ελέγχου (ΣΑΕ), των κέντρων επιχειρήσεων, των αντιαεροπορικών συστημάτων και των όπλων των τριών κλάδων των Ε.Δ. της χώρας.
taxalia.blogspot.com
Σε ευθεία απειλή εναντίον της Ελλάδας προχώρησε χθες το τουρκικό ΓΕΕΘΑ, το οποίο, εκμεταλλευόμενο την κατάρριψη του τουρκικού μαχητικού – αναγνωριστικού RF-4E από τους Σύρους, άφησε να εννοηθεί ότι…στο μέλλον θα καταρρίπτει κάθε αεροσκάφος που παραβιάζει τον εναέριο χώρο της Τουρκίας! Η απειλή αυτή μάλιστα εκτοξεύτηκε τη στιγμή που ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ, στρατηγός Μιχάλης Κωσταράκος, είχε δώσει εντολή για αιφνιδιαστική ενεργοποίηση του συστήματος αεράμυνας της χώρας μας, θέτοντας ουσιαστικά τις Ενοπλες Δυνάμεις σε συναγερμό. Η εκτίμηση ότι η Αγκυρα μπορεί να προκαλέσει ένταση στο Αιγαίο για δικούς της εσωτερικούς λόγους απασχολεί έντονα την ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.
Ειδικότερα, το τουρκικό ΓΕΕΘΑ, επιβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο όλους όσοι σημειώνουν από την αρχή της κρίσης ότι όσα συμβαίνουν στην ανατολική Μεσόγειο δεν αφορούν μόνον τις χώρες της περιοχής, αλλά και την Ελλάδα, σε ανακοίνωσή του αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να καταρρίπτει τα ξένα αεροσκάφη που εισέρχονται χωρίς άδεια στον τουρκικό εναέριο χώρο, και αναφέρει ότι τα ελληνικά μαχητικά παραβίασαν δεκάδες φορές τον τουρκικό εναέριο χώρο τον τελευταίο χρόνο!
«Ο τουρκικός εναέριος χώρος παραβιάστηκε το 2012, 114 φορές» αναφέρει στην ανακοίνωσή του το τουρκικό ΓΕΕΘΑ και συνεχίζει: «Θα έπρεπε να έχουμε καταρρίψει 114 αεροπλάνα φέτος, αν καταρρίπταμε κάθε αεροπλάνο που παραβίαζε τον εναέριο χώρο μας χωρίς προειδοποίηση. Οι περισσότερες παραβιάσεις έγιναν από ελληνικά αεροσκάφη, αλλά και ισραηλινά. Σε όλες τις περιπτώσεις όμως αντιδράσαμε εντός του πλαισίου του διεθνούς δικαίου» γράφει. «Μόνο αυτή την εβδομάδα έξι αεροσκάφη παραβίασαν τον τουρκικό εναέριο χώρο και δεν καταρρίψαμε κανένα ακόμα» καταλήγει η ανακοίνωση.
Πρόκειται για σαφή και ευθεία απειλή πρόκλησης προβοκάτσιας, αφού, ως γνωστόν, ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη δεν παραβιάζουν τον τουρκικό εναέριο χώρο, καθώς οι οδηγίες της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας είναι κάτι παραπάνω από σαφείς, για έναν πολύ απλό λόγο: Η εικόνα μεταδίδεται αυτόματα σε Βρυξέλλες και Νάπολη, οπότε κανένας δεν μπορεί να αμφιβάλλει για το τι πραγματικά έχει γίνει. Οσο για τις τουρκικές παραβιάσεις, κατά το ΝΑΤΟ αυτές δεν υφίστανται, αφού γίνονται μεταξύ του εύρους των έξι και 10 ναυτικών μιλίων· μια περιοχή που δεν αναγνωρίζεται από τις ΗΠΑ και συνακόλουθα και από το ΝΑΤΟ ως εθνικός εναέριος χώρος.
Εν τω μεταξύ, τρία 24ωρα μετά το σοβαρό επεισόδιο με την κατάρριψη του τουρκικού RF-4 στα παράλια της Συρίας, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ χθες έδωσε εντολή για αιφνιδιαστική ενεργοποίηση του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Στις 09.30 δόθηκε εντολή του αρχηγού ΓΕΕΘΑ για ενεργοποίηση του συνόλου του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Σκοπός της προγραμματισμένης εκπαιδευτικής άσκησης, η οποία είναι εγκεκριμένη από τον υπουργό Εθνικής Αμυνας, ήταν η περαιτέρω βελτίωση των χρόνων αντίδρασης του συστήματος αεράμυνας της χώρας. Συμμετείχε το σύνολο των σταθμών ελέγχου (ΣΑΕ), των κέντρων επιχειρήσεων, των αντιαεροπορικών συστημάτων και των όπλων των τριών κλάδων των Ε.Δ. της χώρας.
taxalia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .