Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Τώρα ποτ έφυγαν οι κορμοράνοι ....τα ΚΤΕΛ πάνε... Ελαιώνα...



«Ξεμπλοκάρει» το έργο της κατασκευής του ενιαίου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, στον οποίο θα μεταφερθούν οι δύο υφιστάμενοι σταθμοί των ΚΤΕΛ στην Αττική, του Κηφισού και της Λεωφόρου Λιοσίων. Χθες υπεγράφη το «Σύμφωνο Συνεργασίας» για την υλοποίηση του κεντρικού σταθμού παρουσία του...
αρμόδιου υπηρεσιακού υπουργού Υποδομών, κ. Σίμου Σιμόπουλου, από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Χρ. Τσίτουρα, τον δήμαρχο Αιγάλεω κ. Χρ. Καρδαρά και τον πρόεδρο του συνεταιρισμού με την επωνυμία «Κεντρικός Σταθμός Αθηνών Υπεραστικών Λεωφορείων Ελλάδος» των ΚΤΕΛ κ. Σοφ. Φάτσιο.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 90 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στην περιοχή και κοντά στον σταθμό «Ελαιώνας».

Η Αττικό Μετρό θα αναλάβει τον ρόλο τεχνικού συντονιστή των μελετών και της κατασκευής του έργου, το οποίο αποτελεί ιδιωτική επένδυση και η υλοποίησή του προβλέπεται να γίνει μέσω διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης παραχώρησης, με χρηματοδότηση των ΚΤΕΛ και ιδιωτών.

Επίσης, η Αττικό Μετρό θα παρακολουθεί την εξέλιξή του μέχρι το στάδιο ολοκλήρωσης της κατασκευής, ενώ ο Δήμος Αιγάλεω αναμένεται να συμβάλει στη διευκόλυνση της διαδικασίας έκδοσης των απαιτούμενων αδειών για τον ΚΣΥΛ και να υποστηρίζει την κοινή προσπάθεια για την υλοποίηση του έργου σε όλα τα θέματα αρμοδιότητάς του.

Η μελέτη καθηγητών του ΕΜΠ για τον νέο σταθμό προβλέπει τη μεταφορά των δύο ΚΤΕΛ (Κηφισού και Λιοσίων) σε μια έκταση 90 στρεμμάτων, εκ των οποίων τα 45 θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των ΚΤΕΛ. Ο νέος σταθμός, ο οποίος θα είναι έτοιμος σε 17 μήνες από την έναρξη των εργασιών, θα κατασκευαστεί στα 22 στρέμματα, ενώ τα υπόλοιπα 23 στρέμματα θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικές χρήσεις (ξενοδοχείο, τράπεζες, καταστήματα, φαρμακεία, σουπερμάρκετ).

Σήμερα η επιβατική κίνηση των ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, σε αναχωρήσεις και αφίξεις, κυμαίνεται μεταξύ 25.000 και 30.000 την ημέρα. Εκτιμάται όμως ότι με τη μετεγκατάστασή τους στον Eλαιώνα, περιοχή η οποία όχι μόνο εξυπηρετείται από το μετρό αλλά αποτελεί και κόμβο βασικών οδικών αξόνων (λεωφόρο Π. Ράλλη, Ιερά Οδό κ.τ.λ.), θα αυξηθεί και θα ξεπεράσει τους 35.000 επιβάτες ημερησίως, τροφοδοτώντας και το μετρό. Σημειώνεται ότι το επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων ανέρχεται σε περίπου 10 εκατ. επιβάτες ετησίως.

Αναφερόμενος στον νέο σταθμό, ο κ. Σιμόπουλος σημείωσε πως «εχθρός των έργων είναι η αδράνεια που υπάρχει στην Ελλάδα» προσθέτοντας πως «το έργο αυτό, πέρα από την αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής και την εξυπηρέτηση των πολιτών, θα προσφέρει σημαντικές νέες θέσεις εργασίας τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, όσο και κατά τη λειτουργίας του.

πηγη :http://www.eglimatikotita.gr/2012/06/blog-post_1334.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+http%2Feglimatikotitablogspotcom+%28%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%29&utm_content=Google+Reader

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .