Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Αντίδραση Πανάρετου για τις αλλαγές στο νόμο για τα ΑΕΙ

Για «ενταφιασμό της προσπάθειας που ξεκίνησε το 2009» κάνει λόγο ο Γ. Πανάρετος, σχολιάζοντας τις αναμενόμενες τροποποιήσεις στον νόμο για τα ΑΕΙ.


Αναμένεται σήμερα η οριστικοποίηση των αλλαγών στον νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού θα προωθήσει στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.

Την ίδια ώρα, ο πρώην υφυπουργός Παιδείας και ένας από τους «αρχιτέκτονες» του σχετικού νόμου, Γ. Πανάρετος, σχολιάζοντας τις αναμενόμενες τροποποιήσεις στον νόμο, κάνει λόγο για «ενταφιασμό της προσπάθειας που ξεκίνησε το 2009» στην ανασυγκρότηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με τον νόμο 4009 και σημειώνει ότι η ΔΗΜΑΡ, που είχε καταψηφίσει τον νόμο, επέβαλε πλήρως τις απόψεις της, που συμπίπτουν με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Όσον αφορά τη ΝΔ, ο κ. Πανάρετος διαπιστώνει ότι «με τις προτεινόμενες αλλαγές, παρότι υιοθετεί την πλήρη ανατροπή των όσων ψήφισε πριν από ένα χρόνο, ικανοποιεί το εκλογικό της ακροατήριο, αφού ουσιαστικά με τις προτεινόμενες αλλαγές επανερχόμαστε στον «νόμο Γιαννάκου» που είχε ψηφίσει η ΝΔ την προηγούμενη φορά που ήταν μονοκομματική κυβέρνηση», ενώ «είχε εν τω μεταξύ καταφέρει, χωρίς να είναι στην κυβέρνηση, να δει να θεσμοθετούνται και τις δύο ρυθμίσεις που δεν κατάφερε να «περάσει» την προηγούμενη φορά που ήταν κυβέρνηση: την κατάργηση του ασύλου και τον περιορισμό της συμμετοχής των φοιτητών».

Το ΠΑΣΟΚ, κατά τον πρώην υφυπουργό, «παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον», καθώς ενώ «πέτυχε, χωρίς μεγάλο πολιτικό κόστος (αντίθετα, με πολιτικό όφελος θα έλεγα) να ψηφιστεί με ευρεία πλειοψηφία στην Βουλή (πάνω από 2/3 πράγμα πρωτοφανές) μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στη δομή του κράτους και στον δυσκολότερο ίσως τομέα, αυτόν των πανεπιστημίων» σήμερα «αποδέχεται την πλήρη κατεδάφιση του νομοθετήματος αυτού -πριν καν εφαρμοστεί- για λόγους που δεν είναι εύκολα εξηγήσιμοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .