Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

MAΡΙΑ ΚΑΡΛΑΚΗ:Ο ΕΡΩΤΑΣ...ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ "ΧΑΛΑΕΙ"!!!



Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΛΑΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟTHEGREEKTRANSFERSNEWS

Για όλους και για όλα μίλησε η Μαρία Καρλάκη...Για την καινούρια της δισκογραφική δουλειά, την πλαστική επέμβαση, ... μέχρι και πώς "βλέπει" την ζωή της 10 χρόνια μετά. Εντύπωση μας έκανε η ομολογία της ότι " Ο έρωτας τελικά μάλλον με χαλάει"... Διαβάστε αναλυτικά όλη την ενδιαφέρουσα συνέντευξη της γνωστής τραγουδίστριας... 



1. Στην καινούρια σου δισκογραφική δουλειά "ΕΝΣΤΙΚΤΟ" , εμφανίζεσαι ως Lara Croft, να περνάς μέσα από δοκιμασίες, που μάλιστα γύρισες μόνη σου,προκειμένου να σώσεις τον αγαπημένο σου. Ισχύει αυτό και για την Μαρία Καρλάκη στην προσωπική της ζωή, και ποιανου ιδέα ήταν το συγκεκριμένο concept? 

 Ακριβως, η νεα μου δισκογραφικη δουλεια λεγεται ΕΝΣΤΙΚΤΟ και αποτελειται απο 12 τραγουδια τα 11 του Αντρεα Λαμπρου και το 12 ειναι η επανεκτελεση του "Εισαι μια συνηθεια" του Γιαννη Παριου που πρωτη εκτελεση ειναι της Λιτσας Διαμαντη.Ειμαι πολυ υπερηφανη γι αυτη μου τη δουλεια γιατι ειναι ενα δροσερο album με πολυ Rock-Pop διαθεση!

Οπτικοποιησαμε το ΕΝΣΤΙΚΤΟ χαρη στη βοηθεια και τις οδηγιες του Κωστα Καπετανιδη και όλων των ανθρώπων που εργάστηκαν σκληρά για να γίνει πραγματικότητα όλη αυτή η μεγάλη παραγωγή για το οποιο ειμαι πολυ περιφανη και θα τον ευχαριστω παντα και φυσικα πρωταγωνιστει ο Τομας Πρωτοπαππας! Ολη η ιδεα ηταν του Κωστα Καπετανιδη!!!
Οσο για την προσωπικη μου ζωη φυσικα και προστατευω με οποιον τροπο μπορω τους ανθρωπους μου ειτε εχει να κανει αυτο με μια σχεση ειτε με τους φιλους μου!



2. Είσαι αγαπητό παιδί στη showbiz και τα περισσότερα μέσα σου έχω φερθεί με το "γάντι", μολονότι ορισμένες φορές η αποκαλυπτική σου εμφάνιση θα μπορούσε να είναι βούτυρο στο ψωμί για κάποιους πικρόχολους. Παρά ταύτα είσαι απο τις ανερχόμενες τραγουδίστριες που το όνομά σου κυκλοφορεί στην "πιάτσα" με πολυ θετικά σχόλια. Πώς το έχεις καταφέρει αυτό? 

 Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, δε ξερω αν οι κοντες φουστες ειναι βουτηρο οπως λες, αυτο που ξερω ειναι οτι εχω μαθει εδω και χρονια να κανω τη δουλεια μου και να την αγαπαω και να παλευω για τη δουλεια μου ειτε αυτο ειναι με σπουδες που εχω κανει στο τραγουδι ειτε με το να μελεταω καθε μερα!
Νομιζω οτι ο κοσμος το ακουει αυτο και ισως γι αυτο μ εκτιμαει και δεν μενει στην εμφανιση.
Αυτο ομως δε μπορω να στο απαντησω εγω, νομιζω η διαρκεια καθε καλλιτεχνη δειχνει...


3. Είχανε ακουστεί πολλά για τον Τόμας Πρωτόπαππα λόγω της αποκαλυπτικής του συνέντευξης στο Down Town ότι του αρέσουν οι ομαδικές συνερεύσεις. Η δική σου γνώμη για τον Τόμας? 

Ο Τομας ειναι ενα απιστευτα ταλαντουχο παιδι και παρα πολυ καλος ανθρωπος!! Ο Τομας εχει παρα πολυ μελλον !!! Δεν την διαβασα τη συνεντευξη του, αλλα το τι θελει ο καθενας για το κρεβατι του νομιζω ολοι ξερουμε οτι ειναι καθαρα θεμα προσωπικο και επιλογη του καθενος και φυσικα νομιζω και ΜΗ κατακριτεα.




Πέτρος Σαράκης - Πλαστικός χειρουργός 

4. Άλλαξε κάτι στην ζωή σου μετά την επιτυχημένη αισθητική επέμβαση στο στήθος που σου έκανε ο πλαστικός χειρουργός Πέτρος  Σαράκης? Ποιο ήταν το καλύτερο ανδρικό σχόλιο που θυμάσαι?

 Ειμαι πολυ τυχερη γιατι ο γιατρος μου ο Πετρος Σαρακης ειναι απ τους καλυτερους Πλ.Χειρουργους που εχουμε και με βοηθησε παρα πολυ και πριν την επεμβαση και μετα και ειναι πολυ βασικο να αισθανεσαι ασφαλεια εκτος φυσικα απ το υπεροχο φθσικο αποτελεσμα που μου εκανε!
Το μονο που ξερω ειναι οτι "Γιατι δε το χα κανει πιο νωρις" ! Αυτο ειπα ! 
Οσο για τα σχολια δεν εχω κατι ιδιαιτερο να σ πω γιατι οι αγνωστοι δε ξερουν για την επεμβαση,οποτε τι να που?Ε και οι φιλοι μου ειναι διακριτικοι !

5.Τί ρόλο παιζει για την Μαρία ο έρωτας στη ζωή της? Αν ο μεγάλος σου έρωτας σου έθετε το δίλημμα: ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Ποια θα ήταν η επιλογή σου? 

 Μαλιστα...Εχω φτασει στην αποψη οτι ο ερωτας με "χαλαει" ... 
Καλυτερα να αγαπας καποιον και να τον θαυμαζεις παρα την τρελλα του ερωτα που δεν ξερεις τι κανεις και αφ και ουφ ! Και στεναχωρια και κλαματα και οδυρμοι..
Στη σχεση εισαι για να περνας καλα και να χαμογελας αν ειναι για να στεναχωριεσαι και να κλαις τα κουβαδακια του κ σ αλλη παραλια..
Επισης δε νομιζω να επετρεπα να ειχα ποτε διπλα μου εναν ανθρωπο μου μ αγαπει και να μου εβαζε διλημμα.. 
Δεν θα αγαπουσε εμενα αλλα μονο τον εαυτο του και εγωισμοι σε μια σχεση δε χωρανε...

Πώς φαντάζεσαι τη Μαρία Καρλάκη 10 χρόνια μετά? Θα έμπαινες στην διαδικασία να ξανακάνεις μια αισθητική επέμβαση ή ήταν η πρώτη και η τελευταια? 

 Σε 10 χρονια ευχομαι να εχω μια υπεροχη κ ευτυχισμενη οικογενεια και φυσικα τη δουλεια μου που τοσο αγαπαω ! 
Σε 10 χρονια θα ειμαι 37 οποτε νομιζω ειναι λιγο νωρις και τωρα και για τοτε να σκεφτω αλλου ειδους επεμβασεις πανω μου! 
Απο κει και μετα δεν ξερω !


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .