Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Έλ. Παπαβασιλείου: Η σέξι φωτογράφηση και ο... άντρας της ζωής της (ΦΩΤΟ)


H Έλενα Παπαβασιλείου είναι ένα απο τα πιο καυτά πρόσωπα της TV. Στη συνέντευξή της...

στο Glam μιλάει για τα παιδικά της χρόνια, την οικογένεια που θα ήθελε να έρθει και τα τηλεοπτικά της σχέδια.

Με το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν ποια είναι τα συμπεράσματα που βγάζεις από τη συμμετοχή σου στην εκπομπή "Μες στην καλή χαρά"; Τι θα κάνεις του χρόνου;

Ήταν μια καλή χρονιά για μένα. Την εποχή που τόσοι καταξιωμένοι άνθρωποι της τηλεόρασης βρέθηκαν μακριά από το μέσον, εγώ συμμετείχα σε μια εκπομπή υψηλής τηλεθέασης και ταυτόχρονα μου έγινε μια άκρως δελεαστική πρόταση για το ραδιόφωνο. Η εκπομπή που κάνουμε με τον Βαγγέλη Περρή θεωρείται από τις δημοφιλέστερες, ήταν μια έκπληξη για εμένα, όπως έκπληξη ήταν και η πρόταση για τη συμμετοχή μου σε μια εκπομπή που ετοιμάζεται για την επόμενη σεζόν. Βέβαια, κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει τελικά του χρόνου, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά μόνο το γεγονός πως κάποιοι με έχουν στα σχέδιά τους με τιμά και με κάνει χαρούμενη.

Στην προσωπική σου ζωή σε πετυχαίνω σε καλή φάση; Είσαι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό;

Δεν είμαι απλώς σε καλή φάση αλλά σε άριστη φάση, αυτό όμως δεν σημαίνει πως πάντα πρέπει να ευθύνεται ένας έρωτας...

Έχεις μπεις στη διαδικασία να σκεφτείς το γάμο, τα παιδιά, την οικογένεια;

Αυτό που σκέφτομαι είναι ένα ευτυχισμένο μέλλον. Δεν μπορώ να το βάλω σε καλούπια, αλλά νομίζω ότι έχω όσα χρειάζονται για να δημιουργήσω μια χαρούμενη οικογένεια, όπου ο ένας θα είναι αφοσιωμένος στον άλλο.

Ποιο είδος άντρα, τελικά, μπορεί να "κλέψει" την καρδιά της Έλενας;

Τον είδος του ΆΝΤΡΑ με κεφαλαία γράμματα






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΑ. . . . .